Avatar billede hvidlogspusher Nybegynder
13. august 2008 - 23:53 Der er 4 kommentarer

Directx problem i Vista64

Hejsa
Jeg har i dag modtaget min nye zepto nox a15 med vista64. Alt ser ud til at virke bortset fra jeg simpelthen ikke kan få nogen applicationer til at virke som bruger directx... Der var installeret directx10, som ikke virkede. Jeg har så forsøgt med directx9 men med samme resultat...

Nogen ideer?
Avatar billede j3ppah Novice
14. august 2008 - 08:44 #1
Hvilken fejlmelding giver den...
Kunnde det tænkes du ikke har nyeste grafik driver?...
prøv evt. at opdatere den, her er den nyeste: ftp://ftp.zepto.dk/Notebooks/Nox_A15/Drivers/Vista/64bit/02_Graphicscard/174.90.zip

Har du prøvet at geninstallere dx10 ?
Avatar billede hvidlogspusher Nybegynder
14. august 2008 - 08:55 #2
Fortæller mig blot at mit gfxkort ikke understøtter directx10, jeg tænkte hmm det gør det jo.. Så prøvede jeg med gamle spil og fik af vide jeg skulle installlere et gammelt directx, som jeg også har forsøgt uden held.

Hvordan geninstalleres directx10?

Jeg prøver med de nye drivere når jeg kommer hjem
Avatar billede j3ppah Novice
14. august 2008 - 09:24 #3
hmm, lyder helt sikkert som et driver problem, medmindre du har fået et "lettere" defekt gt9600 ... prøv lige at start med det, og så skriv om det hjælper, ellers skal jeg nok lige forklare hvad vi gør med directx10
Avatar billede hvidlogspusher Nybegynder
14. august 2008 - 09:29 #4
det gør jeg men bliver noget senere for at lige på arbejde