Avatar billede aabo Nybegynder
13. august 2008 - 12:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændre tekst via onclick eller lign.

Jeg er helt ny til PHP, og har sådan brug for jeres hjælp.

Jeg har en side med en top menu, og det jeg ønsker er, at når man klikker på et "link" i menu'en så ændre teksten på siden sig. Jeg vil gerne kunne dette, så jeg slipper for at loade en ny side hvergang.

Kan dette lade sig gøre i PHP??, måske via Layes???
Avatar billede __ak Nybegynder
13. august 2008 - 12:42 #1
Stil dit spørgsmål i javascript kategorien.
Det kan ikke lade sig gøre med PHP da det afvikles på serveren og derfor kræver et nyt sideload for at ændres.
Avatar billede aabo Nybegynder
13. august 2008 - 12:54 #2
Tak, for svaret, det vil jeg gøre.
Avatar billede aabo Nybegynder
13. august 2008 - 12:55 #3
lukket
Avatar billede w13 Novice
13. august 2008 - 13:13 #4
Husk at acceptere dit svar i bunden af denne side ved at markere dit navn og klikke på "Accepter"-knappen. Før er spørgsmålet ikke lukket.
Avatar billede aabo Nybegynder
13. august 2008 - 13:27 #5
Sådan, tak for hjælpen