Avatar billede kayb Nybegynder
13. august 2008 - 07:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kæmpe bred webside efter et gridview

Jeg har haft sat et gridview på en side som var alt for bred, og nu er hele sitet så bredt og kan ikke få normal størrelse tilbage igen. Har forgæves forsøgt at finde det i koden. Har sat bredde i stylesheet men lige lidt hjælper det. Nogle ideer?
Avatar billede kayb Nybegynder
13. august 2008 - 07:59 #1
Jeg kører med en masterpage, men det er på en underside (contentpage) jeg havde sat gridview'et
Avatar billede keysersoze Guru
13. august 2008 - 08:12 #2
link?
Avatar billede kayb Nybegynder
13. august 2008 - 08:27 #3
Er kun lokalt på min maskine..desværre :(
Avatar billede simsen Mester
13. august 2008 - 09:50 #4
Hej kayb

Den normale fejl, som kan være, at du har en kontrol inde i dit gridview, der er sat for bredt

mvh
simsen :-)
Avatar billede keysersoze Guru
13. august 2008 - 09:51 #5
så er det lidt småsvært at give den store hjælp - så tilbage er nok kun at prøve den kedelige måde, prøv sig frem; prøv evt at fjerne din css, fjern indhold på din masterpage etc.
Avatar billede kayb Nybegynder
13. august 2008 - 10:16 #6
Ja det kan jeg godt se og har så jeg må kæmpe videre :) men smid et svar begge to så deler i point.
Avatar billede simsen Mester
13. august 2008 - 11:32 #7
Giv dem til keysersoze - det her vil jeg ikke have point for :-)
Avatar billede kayb Nybegynder
13. august 2008 - 13:54 #8
Okay np:) keysersoze smider du et svar så?
Avatar billede keysersoze Guru
13. august 2008 - 22:42 #9
behold du bare dem.
Avatar billede kayb Nybegynder
14. august 2008 - 17:06 #10
Takker :)