Avatar billede net-freak Nybegynder
13. august 2008 - 01:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Afspilning forsager PC Crash/underlige farver

Hej Eskperter.

Jeg har for nylig købt en ny computer, rigtig lækker maskine og den fejler intet.
Men mit problem er så, at når jeg afspiller film, dog ikke alle film, mest AVI filer (Hvis ikke KUN AVI filer) Så går der ikke lang tid før at jeg begynder at få en masse farver på skærmen, det kan vist best beskrives som linie, altså farvede linier rundt omkring, og til sidst ligner det allermest en farvepalette. Det sker både i WMP, WMP Classic, Winamp og en del flere.

Jeg kører med K-Lite Codec Pack hvis det skulle hjælpe.

Så altså, hvad kan det være, hvordan kan jeg løse det?
200 Point ude da jeg virkeligt gerne vil have mit problem løst.
13. august 2008 - 07:09 #1
WIN98, W2000, XP, Vista ?

Hvilken afspiller / version ?

Opdateret ?
Avatar billede Jensen DK Novice
13. august 2008 - 10:57 #2
Du bruger sikkert MP11 der skal du op i funktioner for oven klik på indstillinger, så filtyper klik på marker alle og ok, så burte det virke ellers mangler du en codec pakke, du kan prøve at hente denne. http://www.free-codecs.com/download/ace_mega_codecs_pack.htm
Du skal nok sætte flere flueben så du får alle kendte med.
Avatar billede Jensen DK Novice
13. august 2008 - 11:01 #3
Du kan også prøve denne Gom Player den spiller alt, og henter selv codec.
http://www.download.com/GOM-Media-Player/3000-13632_4-10551786.html
Avatar billede net-freak Nybegynder
13. august 2008 - 16:25 #4
Jeg bruger Windows XP Pro.

Jeg bruger enten WMP11 eller Media Player Classic

Jeg har en codec pack
Og jeg har ikke brug for en ny player

Det kommer ikke lige med det samme, nogle gange kan der gå 10 min. Andre gange 10 sekunder, det er meget forskelligt.
13. august 2008 - 17:39 #5
... mistanke om Grafikkort fejl ?
Avatar billede net-freak Nybegynder
13. august 2008 - 18:23 #6
Jeg har tænkt på det, men igen, det funker fint i alle spil, videoredigering osv. osv. Det er kun når jeg afspiller AVI filer (Ved ikke rigtigt med andre formater)
Avatar billede Jensen DK Novice
01. september 2008 - 08:19 #7
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man lukker / giver point i sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
13. september 2008 - 08:28 #8
Juhu dig sker der noget her?
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 09:10 #9
Det er UFATTELIGT at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Avatar billede net-freak Nybegynder
02. december 2008 - 03:31 #10
Jeg kunne skam godt have givet point ud, hvis det var således at nogle var i stand til at hjælpe, men dette er ikke tilfældet, så jeg lukker og beklager.

Desuden så var dit svar, silbidor, ikke specielt brugbart eftersom du kom med noget som ikke omhandlede problemet, måske lyder det en kende hårdt, men tror du misforstod mit spørgsmål godt og grundigt.