Avatar billede rasmusdb Nybegynder
12. august 2008 - 22:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forsvundne kontakter på Mac

Hej Alle

Idag da jeg kom hjem fra biffen, havde min computere stået og indlæst en masse billeder i Aperture. Da jeg vil bruge min mac, er den utrolig langsom, jeg lukker derfor stille og roligt alt ned, men til sidst fryder den bare. Jeg vælger her at slukke den manuelt, ved at holde power knappen nede.

Da jeg starter op igen, ser jeg den at syncer med mobileme, jeg tjekker min email, alt er væk, kontakter, mails mm. Derefter går jeg ind i Adressebog, alt er væk. Da jeg ved den har synced bliver jeg endnu mere nervøs. Jeg finder min iPhone, går ind i kontakter. Alt er væk.

Nu er jeg mest interesseret i, om der er en måde jeg kan få det igen, inden jeg går helt skråt. Havde selvfølgelig ikke taget en backup. :)
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2008 - 22:49 #1
indtil videre. Lad være med at rode rundt på din HD, specielt "Geme"
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2008 - 22:54 #2
der er ingen andre på nettet som kan beskrive den samme oplevelse med dette program. Så det må være noget andet.
Avatar billede rasmusdb Nybegynder
12. august 2008 - 23:10 #3
Så er det bare lige hvad det kan være.
Avatar billede rasmusdb Nybegynder
19. maj 2009 - 04:43 #4
Afslutter denne, da der intet svar er kommet på det.