Avatar billede mortenjohansen Nybegynder
12. august 2008 - 22:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er det muligt at oprette mapper fra en tekst fil?

Hej eksperter,

Som overskriften siger, så søger jeg et freeware program til at oprette en række af mapper fra et tekst dokument.

Lad os sige jeg skal oprette en mappe til hver af de følgende navne:

Peter
Signe
Lone
Osv.

Jeg har forsøgt mig med et par stykker jeg kunne finde ved at google, men ingen som har gjort hvad de skulle tilstrækkeligt.

Følgende programmer har jeg forsøgt mig med: "Create multiple file folders from text files or a list of file" og "Create multiple folders from text file software 7.0"

Er det mig der ikke kan finde ud af at bruge ovenstående programmer, eller er det som jeg tror fordi jeg kun bruger gratis udgaven?

Kan det virkeligt passe at jeg skal betale for noget der virker så simpel? :)

Håber der er en som kan hjælpe, da det kunne spare mig en masse tid.

Ps. findes der et program til at slette dublikater i et dokument? (som eks. "remove dublicates" i Itunes).

På forhånd tak!
13. august 2008 - 14:46 #1
(Nok ikke i kategorien "Tekstbehandling..." - nok bedre i http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Generelt/ ell. lign.
En 'dum' *.CMD / *.BAT fil ka' vist gøre det ganske fint/hurtigt...)
Avatar billede mortenjohansen Nybegynder
13. august 2008 - 15:42 #2
En admin der vil være venligt at flytte tråden til dens respektive placering?

Eller skal jeg oprette en ny tråd?
13. august 2008 - 17:46 #3
... opret NY tråd ...

I denne læg selv et [svar] og efterfølgende makér dig selv og klaske [Accepter] for at 'lukke' pænt...
Avatar billede mortenjohansen Nybegynder
13. august 2008 - 18:22 #4
Det prøver jeg så, tak for hjælpen.