Avatar billede svend21 Nybegynder
11. december 1999 - 22:36 Der er 26 kommentarer

Svend Rugaard´s Hjemmeside (NY)

Prøv at kigge på min side nu, og dem der svarede sidst må osse gerne komme med en kommentar, nu har jeg lavet den helt om. Har lige Uploadet den i Dag, så indholdet er ikke helt på plads endnu, men det kommer, men indtil videre giv mig jeres mening.
Avatar billede svend21 Nybegynder
11. december 1999 - 22:37 #1
Jeg glemte at fortælle adressen den er http://welcome.to/svends
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
11. december 1999 - 22:45 #2
Ja der er jo noget at arbejde med...
Avatar billede zane Nybegynder
11. december 1999 - 23:17 #3
Jo deeeet..

Stadig :-(
om end ikke så :-( som før, så måske bare :-|

~zane~
Avatar billede i11uzion Nybegynder
12. december 1999 - 00:02 #4
... Ok, hvis du vil have kritik med hensyn til design, så kommer der lige et par notes her... :)

1. Din baggrund er måske ikke sååååååå flot igen. Den er med til at få siden til at se lidt amatør-agtig ud. Prøv foreksempel at skifte den ud med en farve eller et lidt mere dæmpet mønster....

2. Den der sorte frame oppe i toppen er unødvendig. Den fylder bare, og bliver også lettere irriterende i længden, så den skulle du måske overveje at droppe...

3. Din menu-frame over i venstre side er jo sådan set ok. Det giver tit et godt overblik over ens muligheder på en hjemmeside, når der er en sådan frame, men måske du skulle tænke på at ændre skrifttypen og farverne lidt. Det ser i hvert fald ret forvirrende ud lige når man kommer ind på siden. Måske på grund af de MEGET forskellige farver på skrifttyperne.

4. For at det hele ikke skal være om de dårlige sider, så synes jeg at siden er rimelig hurtig at loade, og også ret hurtig at surfe rundt på, og for os folk som sidder med analoge 33.6/56.6 modemer så er det en god ting...

5. Det kan godt være at jeg har været lidt for negativ, men jeg er supertræt, og skal til at i seng, men jeg ville alligevel lige sige min mening...

Håber at du kunne bruge det til noget... :)
Avatar billede svend21 Nybegynder
12. december 1999 - 00:17 #5
Det er okay, med noget dårligt kritik jeg vil prøve at gøre det bedre men som jeg osse har skrevet inde i "lidt om mig selv og siden" er jeg en slags nybegynder med HP men skal se hvad jeg kan gøre og ang. det der med Hurtig surfing rundt så er det en god ting, jeg har nemlig osse selv kun 56 k
Avatar billede i11uzion Nybegynder
12. december 1999 - 00:44 #6
Jaja det var jo ikke for at være dum at høre på, men hvis jeg var det må du meget undskylde...
Og ja, det er sgu dejligt når siderne ikke fylder alt for meget... :)
Avatar billede Slettet bruger
12. december 1999 - 01:10 #7
Det går fremad Svend.
Avatar billede intenz Novice
12. december 1999 - 18:48 #8
1. come.to's server er nede nogle gange, hvilket giver tab i hits!
www.cjb.net er "aldrig" nede + ingen banner eller pop-up på ens sider.

2. Gør så man ikke kan "resize" framen til højre + sæt evt. border=0. Så den fede grå streg ikke er der.

3. Det kan godt være at siden loader hurtigt, MEN jeg ville selv gå ind på en side med et fedt design + billeder (jeg har selv et 33.6 modem!!!)

Jeg gør lige lidt reklame for min side (en spil søgemaskine).

Tilføj den her og få nogle flere hits, jeg får omkring 250 om dagen.

- Intenz
http://intenz.cjb.net
Avatar billede Slettet bruger
13. december 1999 - 08:45 #9
Java appleten midt på startsiden virker ikke i IE 4.0.
Avatar billede joker73arb Nybegynder
13. december 1999 - 09:00 #10
... simpel, men fin, når der er taget forbehold for de ovenstående kommentarer. Du burde også tage lidt højde for stavefejl, manglende ord samt rettelse af store bogstaver....

Joker :-)
Avatar billede gorba Nybegynder
13. december 1999 - 21:48 #11
hej svend!!
God ide du har fået, selv er lidt af en freak mht, cm3. designet,, ja okey,, flot baggrund, tekstens font passer sammen bg, og medhyn til indholdet,,
1/
lav en side om tips og triks.
2/nyheder verden over " man skal følge kraftigt med"
3/ ok...
gorba
Avatar billede gorba Nybegynder
13. december 1999 - 21:50 #12
og så lige en anden ting
den link til cm3.com burde åbne en ny browser, ser ikke så godt ud i den v-frame, og din frames burde heller ikke være justerbar.
Avatar billede svend21 Nybegynder
17. december 1999 - 17:50 #13
Grunden til at jeg CM3 åbner i V-browser er faktisk en fejl, da jeg lavet linket, regner jeg med at den ville gøre det selv, syntes osse den gjorde det første gang jeg prøvede, men det er åbentbart en fejl
Avatar billede bjarte Nybegynder
17. december 1999 - 18:34 #14
siste ord fr meg...

1.skal du ha rammesett bør du ikke ha en slik brei bord. Prøv å lag menyen mindre og la framen ikke scrolle..

2. Bruk standardskrift/font selv om jeg godt så hvilken skrifttype du brukte var den ikke akkurat fin, og den vises ikke hos alle. Altså.. Arial Times eller.no er bra font for homepage.

3. Lag din egen grafikk! Toppframen er stilig, men det er ikke du som har laget den!

4. Ha noenlunde passende farger i framene. F.eks samme farge i topp og meny, mens mainframen er vit.

5.Bruk noresize på menyframen.. brukeren kan jo dra den langt bortover på siden!

har du gode formasjoner til cm3 kan du lagre disselegge de utpå i zipformat.

Sidens innhold er fortsatt ekstremt bra.. noe som er det viktigste!

Avatar billede annnrz Nybegynder
22. december 1999 - 23:59 #15
hmmm....

1. Jeg synes godt du kunne bruge noooget mere tid på "knapperne".....de der ret kedelige tekstlinks skal der vist gøres noget ved!...

2. Er helt enig med i11uzion om at din baggrund er ret fiset! (mildt sagt) Og at den der "smarte" top-gof bliver ret belastende....

Måske er jeg ekstra kritisk fordi dit indhold ikke interesserer mig.

karater 6/13
Avatar billede annnrz Nybegynder
23. december 1999 - 00:00 #16
- Skulle måske os lige nævne at det er KNAPT så fedt at glo på xoom's lort i toppen....

hvis jeg var dig ville jeg lægge den ind på en dansk server som feks

www.subnet.dk

xoom er os tit nede syns jeg!
Avatar billede dar Nybegynder
10. februar 2000 - 20:38 #17
Avatar billede dar Nybegynder
10. februar 2000 - 20:43 #18
Unlimited
web space
Unlimited email addresses
Unlimited FTP accounts
e-commerce software (soon)
Web Creation tools
Online Database Support
Free
On-line Calendar (with code)
Avatar billede dar Nybegynder
10. februar 2000 - 20:43 #19
fedt, fedt elleeeer...bare fedt?
Avatar billede denboj Nybegynder
05. juli 2000 - 13:55 #20
Gad vide om der stadig er point at hente på en vurdering af denne side ????
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2000 - 16:39 #21
Har vist ikke været på eksperten siden jan 2000
Avatar billede gorba Nybegynder
05. juli 2000 - 23:10 #22
javel, long time,,
skal den ikke snart lukkes.
ingen ændringer siden sidst,
gorba
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. august 2000 - 10:05 #23
Siden eksistere ikke længere, derfor ikke stor grund til at lade dette spørgsmål stå åben :)
Avatar billede denboj Nybegynder
05. september 2000 - 00:45 #24
nope sucks
Avatar billede xzxzx Nybegynder
17. april 2001 - 20:01 #25
Member not fund, så luk spørgsmålet.
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. april 2001 - 20:04 #26
Hvis jeg skulle skrive min mening om denne slags brugere ville jeg nok blive smidt ud fra eksperten:

www.eksperten.dk/spm/10476
www.eksperten.dk/spm/10352
www.eksperten.dk/spm/9628
www.eksperten.dk/spm/8729
www.eksperten.dk/spm/8414