Avatar billede xander_cage Nybegynder
12. august 2008 - 14:44 Der er 2 kommentarer

2 headsets på samme pc

Hej alle

Et lille spørsmål.

Findes der et pogramm som kan dele/clone lyden så den kommer ud af begge headsets tilsluttet bærbaren??

Da jeg modtager support kald via ip telefoni avaya og godt ville oplære en anden samtidigt.

Begge headsets er alm logiteck usb headsets..
Avatar billede kongsteddk Nybegynder
17. august 2008 - 13:34 #1
Havde du nu valgt et headset med mini-jack, havde du gjort opgaven noget lettere for dig selv.... :)

//Anders
Avatar billede xander_cage Nybegynder
17. august 2008 - 23:48 #2
lige præcis.. :)

Men folk havde svært ved at høre os. Så derfor blev det USB..