Avatar billede mrbigbrother Nybegynder
12. august 2008 - 09:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

netværksprofil beskadiget eller ikke sikkerhedsmæssig rettigheder

Når jeg tænder min PC kommer der en besked frem på min skærm hvor der står at jeg ikke kan logge på min profil pga. netværksprofilen er beskadiget eller jeg ikke har sikkerhedsmæssig rettigheder..

i stedet bliver jeg henvist til en neutral profil..

jeg bruger Windows XP..

Hvad gør jeg for at løse dette problem?
12. august 2008 - 10:12 #1
... er du tilknyttet et (firma)netværk med Domæne osv ... ?
Avatar billede mrbigbrother Nybegynder
12. august 2008 - 10:49 #2
nej overhovedet ikke.. det er bare min egen private pc
Avatar billede mrbigbrother Nybegynder
12. august 2008 - 11:36 #3
det der helt præcist står når jeg tænder computeren er:

Brugermiljø:
Den lokale gemte profil kan ikke indlæses. Det kan skyldes utilstrækkelig sikkerhedsrettigheder eller at den lokale profil er beskadigt. Kontakt netværksadministrationen, hvis problemet fortsætter.

Efter nogle 20 sekunder kommer der så denne besked:

Den lokale profil blev ikke fundet. Du logges på med en midlertidig profil. De ændringer du foretager i denne profil vil gå tabt når du logger af
Avatar billede osigaard Nybegynder
12. august 2008 - 13:10 #4
Hvis muligt, så prøv en systemgendannelse tilbage til et tidspunkt, der ligger før problemet opstod.
Se evt. dette  http://www.eksperten.dk/spm/841225
Avatar billede haverslev Novice
12. august 2008 - 15:39 #5
Avatar billede mrbigbrother Nybegynder
12. august 2008 - 16:49 #6
haverslev send et svar så jeg kan give point.. er det ik sådan man gør? :)
Avatar billede haverslev Novice
12. august 2008 - 17:04 #7
Jo, såfremt det var løsningen på dit problem, ellers ikke :-)
Avatar billede mrbigbrother Nybegynder
12. august 2008 - 17:36 #8
det var det :)