Avatar billede mrkkrm Nybegynder
11. august 2008 - 20:31 Der er 1 løsning

Logitech G9 melder "alvorlig fejl" under installationen.

Hej derude!

Jeg har lige købt en Logitech G9. Har tidligere haft en G5 installeret på min computer.

Når hardware-guiden prøver at installere den nye G9, så får jeg følgende besked:
"Hardwaren kan ikke installeres
Der opstod et problem under installationen af denne hardware:
Logitech HID-compliant G9 Laser Mouse
Der opstod en fejl under installationen af enheden
Der opstod en alvorlig fejl under installationen."

Desuden kan SetPoint ikke finde G9'eren - den siger at der ikke er nogen understøttede enheder.

Jeg har afinstalleret SetPoint og alt andet Logitech-software, og jeg har fjernet "HID-kompatibel mus" under "Enhedshåndtering", men der opstår samme fejl.

What to do?
Avatar billede mrkkrm Nybegynder
12. august 2008 - 19:58 #1
Har selv løst problemet - omdøbte wdf01000.sys i Windows-mappen til wdf01000.bak og vupti kunne SetPoint finde min mus.