Avatar billede zikvar Nybegynder
11. august 2008 - 19:19 Der er 3 kommentarer

Job som datafagtekniker

Hej,
Jeg er ved at fuldføre mit grundforløb som datafagtekniker. Er der nogen som kan anbefale et sted (her på Sjælland) når jeg skal ud og finde læreplads/praktikplads ?

Jeg har selv skrevet ansøgninger til følgende steder:

Auri Hørecenter
DBI- Plast
Delphi
CFS
Slagelse Kommune

Har hørt der skulle være nogle gode i KBH. ?
11. august 2008 - 21:51 #1
Avatar billede zikvar Nybegynder
13. august 2008 - 20:39 #2
Der har jeg været inde.. Der er mange - men vil gerne et godt sted hen.. :)
Avatar billede victor22 Nybegynder
23. august 2008 - 19:13 #3
Jeg tror på at du kan sende et CV og ansøgning til NetDesign - de søger tit da de er i rivende udvikling samtidig at de efteruddaner dig til en specialiseringen inden for IP og netværks teknologier.
Her har du link: job@netdesign.dk