Avatar billede foxmulder Nybegynder
10. august 2008 - 23:10 Der er 1 kommentar

Kortlæser

Jeg skal på rejse rundt i Mexico et par uger og vil gerne uploade mine ferie billeder til min blog, så familien kan følge med i turen. Jeg vil gerne slippe for at slæbe min bærbare med i rygsækken, så jeg regner med at tage min HTC Tytn II Pocket PC med i stedet. På den måde kan jeg skrive emails og sende dem til bloggen når jeg kommer i nærheden af et trådløst netværk.

Jeg vil gerne kunne uploade nogle af de billeder jeg tager på turen.

Jeg vil derfor rigtig gerne kunne jokke mit cf kort fra mit spejlreflekskamera i røven af min TYTN, men det kan jo ikke rigtig lade sig gøre :(

I stedet har jeg en plan om at jeg kan købe mig en kortlæser, der kan overføre fra cf kort til SDmicro (eller bare SD). Kortlæseren skal gerne kunne køre på batteri.

Er der nogen som kender en kortlæser jeg kan bruge? Jeg har googlet lidt rundt men kan ikke rigtig finde nogen der kan køre uden en PC.

Er der nogen der har en anden smartere løsning på problemet, vil jeg også gerne kaste point efter et godt svar
Avatar billede uffesteenberg Novice
11. august 2008 - 11:16 #1
Kan ikke hjælpe, men måske er der nogen på fotostart.dk, der kan :-)