Avatar billede fritzneue Nybegynder
10. august 2008 - 21:52 Der er 3 kommentarer

Usb 1G virkede kun 2 dage i Vista Ultimate ?

Da jeg lige havde fået min laptop (packard bell sj51) kunne jeg bruge mine ca. 3 år gamle usb stick (kingston data travleler 1G og verbatim 1G) men her efter et par dage hvor der også er kommet updates fra microsoft så virker de ikke mere. Når jeg stikker dem i usb så popper vinduet op med åbn mappe og den med readyboost. Men efter 3 sek. forsvinder vinduet og der sker ikke mere, kan heller ikke finde dem i denne computer.
Jeg har også en Western digital harddisk på 250G, men der er ingen problemer.
10. august 2008 - 23:11 #1
... virker den på en anden putter ?
Avatar billede hans_bertelsen Nybegynder
11. august 2008 - 17:21 #2
ja har lige testet. både kingston 1G og verbatim 1G de virker på vista home edition samt XP Pro.
Her på denne pc kommer der et skilt som siger: Placeringen er ikke tilgængelig.Og den måske er flyttet til en anden destination, hmm  lyder mærkeligt.
Avatar billede hans_bertelsen Nybegynder
14. august 2008 - 18:23 #3
Nå fandt selv ud af det,, det var Nero Back it up der lavede konflikter. så den slettede jeg i Nero tilføj/fjern menuen