Avatar billede lmc Nybegynder
10. august 2008 - 13:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Medal of honor - Breakthrough

Hejsa

Jeg kan godt finde ud af at lave en server, så vi kan spille MOH. Men mine venner kan ikke kom ind på den. Når jeg skriver CMD i kør, kan jeg se at min ip 10.0.0.2. Det er vel routerens ip adresse. Hvordan laver jeg det om, så jeg får min rigtig ip adresse. Men Router hedder Zyxel p-2602hw-d1a

Hilsen LMC
Avatar billede rebecca Novice
10. august 2008 - 17:22 #1
Prøv at kigge her så finder du din rigtige Ip.>>>> http://whatismyipaddress.com/
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. august 2008 - 17:41 #2
www.myip.dk kan også bruges ;)
Avatar billede tiger_dk Mester
10. august 2008 - 20:42 #3
http://whatismyipaddress.com/ den er da ikke særlig præsis, når man skal se lokaliteten !
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. august 2008 - 20:54 #4
Nop, men det er al den info der er at finde :)
Avatar billede lmc Nybegynder
10. august 2008 - 22:04 #5
Hej alle.

Jeg ved godt hvad min rigtig ip er, skulle nok ha' tilføjet det. Men når jeg starter MOH/server op, skriver den at min ip er 10.0.0.2. Er det evt. et router opsætnings problem?????
Avatar billede lmc Nybegynder
07. februar 2011 - 08:13 #6
tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. februar 2011 - 10:43 #7