Avatar billede caand Nybegynder
10. august 2008 - 12:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Internet virker ikke

Hej eksperter.
Jeg sidder med en bærbar computer med windows VISTA instaleret.
Lige pludselig vil internettet ikke virker. Jeg er komblet på det lokale netværk (trødløst) og jeg kan se netværksprinterten og Denne computer som jeg sidder ved nu..
Hva kan det være?
10. august 2008 - 13:00 #1
"...komblet på det lokale netværk ..." du må gi' lidt mere info...
Avatar billede caand Nybegynder
10. august 2008 - 13:04 #2
Det hele virkede, men jeg har instaleret bullguard anitivirus og firewall.. troed det var den der lavedde bøvl men når jeg har slået det fra virker det stadig ikke..
Avatar billede Jensen DK Novice
10. august 2008 - 13:38 #3
Det er en instilling i din firewall.
Avatar billede caand Nybegynder
10. august 2008 - 13:41 #4
Det troed jeg også, men det virker ikke selvom jeg slår den fra..:(
Avatar billede caand Nybegynder
10. august 2008 - 13:52 #5
Internettet virker. For jeg kan logge på msn, men jeg kan ikke finde nogen internet sidder som eksperten.dk og google.dk
Avatar billede Jensen DK Novice
10. august 2008 - 13:52 #6
Det hjælper først når du har ændret på opstillingen det er ligemeget med at slå den fra.
Avatar billede caand Nybegynder
10. august 2008 - 13:55 #7
Kan du sige mig hvad jeg skal ændre?
Avatar billede caand Nybegynder
10. august 2008 - 13:59 #8
Jeg fandt ud af det:)
Det var som silbidor sagde firewall'en. Den blokerede for internet eksplore:/.
Silbidor læg et svar:)
Avatar billede Jensen DK Novice
10. august 2008 - 14:01 #9
Nej for jeg bruger Comodo og har lige haft samme problem, men jeg kender ikke din firewall.
Avatar billede Jensen DK Novice
10. august 2008 - 14:04 #10
Ja ok var lige inde og lede på Comodo for at se hvad det hedder.