Avatar billede haugaard81 Nybegynder
09. august 2008 - 19:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flere mail adresser samme pop3

Hej håber der er nogen som kan hjælpe lidt her.

Jeg har 2 mail adresser hos TDC og jeg bruger windows mail til begge.

Jeg har så lagt dem begge ind i windows mail. Problemet er at jeg derved får alle mine mails 2 gange pga. jeg har added den samme pop3 med 2 forskellige mail adresser. Fjerner jeg den ene pop3 får jeg som jeg skal kun 1 mail, men har ikke muligheden for at vælge hvilken adresse jeg vil skrive fra.

Hvorfor kan jeg fixe det?
Avatar billede leif Seniormester
09. august 2008 - 19:32 #1
Har ikke Windows mail her, men kan man ikke fjerne at den kontrollere POP3 kontoen selv ligesom man kan i Outlook ?
Avatar billede haugaard81 Nybegynder
09. august 2008 - 19:39 #2
Det er lige det man kan, tak for hjælpen. anede mig at jeg havde overset en eller anden dum lille fejl
Avatar billede leif Seniormester
09. august 2008 - 19:57 #3
Så vil jeg da smide et svar.
Avatar billede haugaard81 Nybegynder
09. august 2008 - 20:55 #4
sorry, takker igen
Avatar billede leif Seniormester
09. august 2008 - 21:00 #5
Takker for point