Avatar billede mikand Nybegynder
09. august 2008 - 11:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Computer "bomber" når Wireless slåes til

Jeg har et problem med en bærbar computer, når jeg skal trådløst på nettet.
Foran på computeren er der en lille knap hvor man kan slå Wireless til og fra. Når jeg slå det til, går computeren i blå skærm og genstarter, jeg kan først starte op hvis jeg slå Wireless fra igen.

Alm Lan med kable virker fint.

På forhånd tak
Avatar billede 383ci Nybegynder
11. august 2008 - 19:50 #1
Prøv at køre driveragent.com på maskinen, den vil kunne fortælle dig om driveren er ok. Min Zepto skabte sig ud i det vilde, indtil jeg kørte den. Selvom Zepto havde installeret XP, og haft den 3 gange, over 14 dage. Hvad jeg mener om Zepto holder jeg for mig selv!!!
Avatar billede mikand Nybegynder
17. august 2008 - 16:59 #2
Kanon det virkede. mange tak
Avatar billede mikand Nybegynder
17. august 2008 - 17:00 #3
Hvordan giver jeg dig point? :)
Avatar billede 383ci Nybegynder
17. august 2008 - 23:20 #4
Det er ok, jeg samler ikke på point, så bare luk spørgsmålet. Jeg er glad for det kom til at virke
Avatar billede mikand Nybegynder
20. januar 2010 - 11:45 #5
driveragent.com