Avatar billede datamatikeren Nybegynder
08. august 2008 - 11:06 Der er 3 kommentarer

Sitemap bliver ikke indexeret.

Jeg har uploaded et sitemap til google for 4 dage siden, men min status på google.com/webmasters er stadig:

Sitemap-type: Nettet
Format: Sitemap
Indtastet: 04/08/2008
Senest downloadet af Google for 23 timer siden
Status: OK
Totale webadresser i sitemap: 1735
Indekserede webadresser i sitemap: Ingen tilgængelige data. Vend tilbage inden længe.

Har i nogen ide til hvorfor den ikke indexerer mit sitemap? Eller skal jeg blit være tålmodig?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. august 2008 - 12:49 #1
Tålmodighed, ja, men brug tiden til at skaffe links til dit site. Selv om du forærer dem en sitemap, så er det ikke sikkert de synes dit site er interessant nok.
Avatar billede jokkejensen Novice
08. august 2008 - 13:13 #2
Er det et nyt domæne ?
Avatar billede datamatikeren Nybegynder
08. august 2008 - 13:20 #3
Domænet er ½ år gammelt og har 250 sider indexeret allerede. (vel at mærke uden det nye tiltage med at poste sitemappet direkte til google)