Avatar billede masteraaen Novice
08. august 2008 - 10:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SD Memory - overføre til pc

Hej.
Jeg har et Nikon Coolpix 5200 med et SD memory card. Jeg har mistet det kabel, der kan overføre billederne fra kameraet til pc'en. Hvordan kan jeg nu få billederne flyttet?

>>>Kan man ikke få en form for 'holder', hvor man kan sætte et SD memory card ned i, og som tilsluttes pc'en via usb-porten?

Eller skal jeg virkelige vente i ugevis på at fremskaffe nøjagtigt samme kabel, der løber fra kameraet og til en pc?
(SD memory kort er vel ikke forskellige fra kamera til kamera?)
Avatar billede nva Praktikant
08. august 2008 - 10:53 #1
Du kan gå på www.edbpriser.dk og finde en kortlæser.
Avatar billede masteraaen Novice
08. august 2008 - 10:56 #2
Hej.
Tak, kan du også oplyse, om jeg skal passe på at købe en forkert? Dvs. er de ikke ret standard alle de her memory-kort?
Avatar billede nva Praktikant
08. august 2008 - 10:57 #3
Jo de er vist ret standard, men jeg kender ikke ret meget til området, så det må en anden hellere svare på. Med en multi kortlæser er du nok ikke gået helt galt.
Avatar billede uffesteenberg Novice
08. august 2008 - 16:33 #4
Avatar billede masteraaen Novice
13. august 2008 - 23:02 #5
Hejsa.

Tak, jeg fandt den. Smid et svar så får i 50/50...
Avatar billede nva Praktikant
18. august 2008 - 10:18 #6
Svar :)