Avatar billede engin10 Nybegynder
07. august 2008 - 15:44 Der er 3 kommentarer

Udskrive et billede i pdf ud til kant

Hej

Jeg har et forside i pdf jeg gerne vil have printet ud til kanten. Som det ser ud nu så er der 0,6 mm ud til kanten af papiret. Altså sagt på en anden måde. Der er en hvis ramme rundt om.
Avatar billede w13 Novice
07. august 2008 - 15:55 #1
Altså når du udskriver siden på en printer?

Det er nok de færreste hjemmeprintere, som kan printe helt ud til kanten.
Avatar billede engin10 Nybegynder
08. august 2008 - 11:37 #2
Det er faktisk muligt.. Hvordan ved jeg ikke. Programmet sætter den til 0,5 fra kanten af.
Avatar billede w13 Novice
08. august 2008 - 11:54 #3
Hvilken printer drejer det sig om?