Avatar billede juliemusen Nybegynder
07. august 2008 - 14:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flash movieclip

Jeg faldt lige over en side og er lidt i tvivl om hvordan det er lavet. Er det movieclip eller hvad er det?
Er det film der er inspilelt i klip og så sat ind som movieklip osv??

http://www.knickerpicker.com/dressing-room.asp?results=60&Type=Brand&BNm=Triumph

Med Venlig Hilsen
Julie
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2008 - 17:33 #1
Jeg vil skyde på at det bare er et MovieClip med actions, der fortæller hvilke frames, der skal gås til. Det ser ud til at være meget enkelt sat op.
Avatar billede thorsholm Nybegynder
14. august 2008 - 23:30 #2
Flash er en animations fil/program som først blev brugt til hjemmeside animationer da det ikke kræver så meget hukommelse. Men flash har også forskellige navigeringsmuligheder der gør at man kan "lege" med billederne. blandt andet trykke  på knapper så man kommer videre til andre animationer i selve animationen/programmet. selvom den til en "vis" grad kan bruges som film animation er det ikke et movieclip men mere et billedeanimation.
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2008 - 10:42 #3
Respons søges...
Avatar billede juliemusen Nybegynder
16. december 2008 - 17:02 #4
Tager poitnene her igen, da der ikke er kommet noget svar.
Skriv hvis det ikke er ok
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2008 - 17:09 #5
Vi forsøgte da at svare, men når du ikke skriver tilbage, er det lidt svært ;)
"Respons søges..."