Avatar billede sumper Nybegynder
07. august 2008 - 13:04 Der er 8 kommentarer

Service Pack 1 problem

Jeg kan ikke installere Service Pack 1. Eller det er ikke helt rigtig. Den installere faktisk det hele til 100% men lige efter den er færdig siger den at det ikke kunne installeres og gendanner de gamle instillinger. Nogen der kan fortælle mig hvorfor den gør dette? tror jeg har prøvet at installere den 5 gange.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2008 - 22:28 #1
Hvis dim PC bliver tilbudt SP! på update skulle den være klar til Havde selv samme problem.

M$ ServicePack1 til Vista -> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=f559842a-9c9b-4579-b64a-09146a0ba746

Download til en passende placering på dit system og DERFRA install pakken.
Og det uden at andre programmer/vinduer er igang... Vil nok ta' sin tid
Avatar billede sumper Nybegynder
07. august 2008 - 23:07 #2
Bliver tilbudt service pack 1 i windows update hver gang jeg tænder computeren. Har prøvet at installere fra både update og downloadet fil.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2008 - 23:10 #3
Jeg måtte installere den manuelt flere gange før det endelig lykkedes. Det kunne ikke lade sig gøre fra Windows Update
08. august 2008 - 06:52 #4
<07/08-2008 23:10:45>: Det har jeg også oplevet...
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2008 - 20:36 #5
Har du fundet en løsning ?
Avatar billede odps Nybegynder
24. februar 2009 - 16:58 #6
tja godt nok med downloade den til mappe men hvorda, er meget svær at få ned, der er fejl har fundet 4-5 ukendte fejl, men hvis du kører sfc /scannoow efter genstart skriver den indeks 130 8833 sortere ikke indeks 130 8833 retter 94700 94818, og dette er på en sprit ny disk, med vista ultimate skulle være windovs fejl, har næsten opgivet, har testet de gamle diske samme program fej giver blå skærm, så kunne have sparet pengene, hvis du har garanti lad dem ordne det, eller kør XP eller LINUX
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2009 - 18:05 #7
Hvis du vælger Linux, så se lidt her

http://suse.linuxin.dk/

Du kan jo vælge at køre dualboot i en periode, til du du evt har vænnet dig til Linux

openSUSE skal downloades med Firefox, da ie ikke klarer så store filer
Avatar billede sumper Nybegynder
25. februar 2009 - 16:03 #8
Er ikke sikker på om den har fået installeret det under en anden update, men den er i hvert tilfæle holdt op med at plage mig om at installere det.