Avatar billede duckie2 Nybegynder
06. august 2008 - 22:24 Der er 3 kommentarer

vurder www.pyrokinetech.com

Hejsa

Trods jeg er fattig studenrende har jeg med få midler fået lavet min drømme side www.pyrokinetech.com som jeg glæder mig til at bruge en masse tid sammen med :)

Design er intet af (kun mit topbanner) men håber alligevel om i vil være med til at "skyde" på min side.
Avatar billede duckie2 Nybegynder
06. august 2008 - 22:25 #1
Hov, fik trykket for hurtig.

Ang. design er det selvfølgelig noget jeg vil invistere i når pengene er der...indtil da må jeg overleve. Dog vil jeg gerne have lavet en anden på opdeling på forsiden, men det er vist ikke så nemt med scannets webpublisher
Avatar billede goglov Seniormester
10. august 2008 - 17:21 #2
PyroKenetich.com er et rigtit flot banner. Det kan du godt være bekendt.
Oversigten over teksterne er udmærket når man tager i betragtning at det ikke er en underholdningssite. Men en oplysende site man skal fordybe sig i.
Når dette er sagt kunne jeg godt forestille mig at du også foretog en opdeling i highlight emner man kunne klikke direkte på.
Det kunne være udmærkede smagsprøver som kunne lede ind til baggrundsviden.
Masser af tekst virker uoverskueligt  uanset hvor interessant emnet er og hvor smagfuldt det er sat op.
/goglov
Avatar billede morten-markussen Praktikant
07. september 2008 - 12:02 #3
lækker side