Avatar billede futuredesign Nybegynder
06. august 2008 - 22:08 Der er 3 kommentarer

statistik modul, gerne simpelt?

Hej EXP

Jeg har en webserver stående, hvor jeg har nogle få kunder som bruger en stor del trafik på at vise video´er og så en masse andre kunder, som stort set intet trafik bruger.

Jeg mangler et system, program, modul (et eller andet) som kan "lægges" ind over de mapper hvor mine kunder har deres video´er liggende i og så give mig noget statistik over trafikken på disse mapper.

Altså jeg er ligeglad med hvor mange billeder og HTML sider, som bliver downloadet fra min server.

Nogen som har et forslag til hvad jeg kan bruge?
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2008 - 10:09 #1
der anvender man normalt programmer som analyserer log-filerne. Der står jo normalt alt hvad man er interesseret i.

Der er vist mange forskellige programmer til dette. Eksempelvis awstat.

Har dog ikke den store erfaring med dem.

Jeg tvivler dog på at det er en opgave for apache serveren selv at gøre i real time.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
07. august 2008 - 11:10 #2
Avatar billede futuredesign Nybegynder
07. august 2008 - 11:48 #3
@Bauerdata

Det skal ikke være en HTML løsningen, men en server-løsningen... jeg har ca. 20filer på server, som jeg gerne vil vide hvormange gange de bliver hentet og intet andet :)