Avatar billede Slettet bruger
06. august 2008 - 19:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

aarhusgarden.dk

den er godt nok ikke helt færdig... men hvad siger i om

www.aarhusgarden.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2008 - 20:00 #1
Lidt for stor kontrast mellem top og bund. Gør det forvirrende at læse.
Den grønne farve burde være mere lig den de bruger på billedet.
Avatar billede w13 Novice
06. august 2008 - 20:12 #2
Jeg synes, du skulle vælge en anden skrifttypen til teksten i bunden. Den skiller sig ud. Ellers rigtig godt.
Avatar billede enhydralutris Nybegynder
06. august 2008 - 21:20 #3
Helt klart ikke dårligt, men kontrasten er lidt skærrende og skriften i bunden er lettere blændende i forhold til det andet, hvilket dog kun gør sig gældende på forsiden...

Men under "Nyheder" har du valgt nogle skrigende overskriftsfarver der bare forvirrede mig :-)
07. august 2008 - 07:14 #4
Skriftstørrelse på [forside] ifh. til de andre sider - Hmmm... check det lige ...
Avatar billede kiwii Nybegynder
11. august 2008 - 00:54 #5
jeg synes din skriftart på de andre sider er for stor, og så synes jeg måske også der kunne komme nogle flere sider...
Avatar billede victor22 Nybegynder
11. august 2008 - 01:12 #6
Hele Design i formen og farver er flot - måske kunne rettes lidt i dimensioner. Jeg føler at det mangler en tabel på den ene side som viser eksempelvis "de aktuelle Aktiviteter" tilmelding til disse - osv., Jeg bemærker det sammen som Karise - Kiwii at skrifttypen virker lidt forstyrrende. Ellers synes jeg i helheden at det er rigtigt godt.