Avatar billede meta0906 Nybegynder
05. august 2008 - 07:54 Der er 6 kommentarer

My-Heritage ( Familietræ er) oprettet 2 gange

Jeg har fået oprettet 2 familietræer med samme personer men på 2 forskellige hjemmesider.
Hvordan mon jeg får slettet det ene.
Avatar billede olebole Juniormester
05. august 2008 - 21:10 #1
<ole>

Ja, det er åbenbart noget, du har det med at gøre:
    http://www.eksperten.dk/spm/840357

- men du må kun åbne det samme spørgsmål én gang, så du skal nok slette det andet  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede meta0906 Nybegynder
05. august 2008 - 22:03 #2
ole: Du må meget undskylde at jeg har oprettet spørgsmålet 2 gange, men det var fordi jeg ingen svar havde fået, og så tænkte jeg at jeg måske havde oprettet det forkert.
Men igen undskyld og hvis du vil fortælle mig hvordan, skal jeg hurtig slette det og hvis det er bedre kan jeg slette dem begge to
Avatar billede dinky Nybegynder
16. november 2008 - 19:31 #3
Hej jeg ved ikke om du har fundet ud af det, men du skal gå ind i admistreer træer og for hver gang du laver en opload af en gedcon fil så laver den et nyt træ. du skal derfor slette det ældste gedconfil.....
Avatar billede dinky Nybegynder
10. februar 2009 - 13:57 #4
skal dette indlæg  ikke lukkes ?
Avatar billede dinky Nybegynder
10. februar 2009 - 13:57 #5
skal dette indlæg  ikke lukkes ?
Avatar billede hojben Novice
23. maj 2009 - 20:04 #6
Admin luk skidtet