Avatar billede knygaard Nybegynder
23. juni 2001 - 17:13 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der galt?

Hej Eksperter!

Jeg har lavet en hjemmeside i FrontPage 2000 (www.softgunrange.f2s.com), men min gæstebog og mine diskutions forums virker heller ikke (Hjælp til Softguns og Køb & Salg). Kan I ikke gå ind på siden og se hvad der er galt!

MHV
Kasper Nygaard (knygaard)
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2001 - 17:19 #1
Det jeg umidelbar kan se som er galdt er at du linker til den forkerte fil.

Jeg for 404 fejl når jeg submitter noget
Avatar billede knygaard Nybegynder
23. juni 2001 - 17:20 #2
Space>> Kan jeg ikke prøve at sende dig min gæstebog via e-mail!
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2001 - 17:23 #3
øhhm tror jeg ik ville hjælpe på noget

er bare denne her fil ../_derived/nortbots.htm

som enten ik findes eller også har du linket forket til den
Avatar billede knygaard Nybegynder
23. juni 2001 - 17:24 #4
Jeg checker.... Har uploadet om ca. 1,5 time!
Avatar billede knygaard Nybegynder
23. juni 2001 - 18:23 #5
Er der ikke nogen der kan fortæller mig hvordan, man helt præcist laver en gæstebog og et diskutions forum i FP 2000! jeg vil belønne det med 400 point!
Avatar billede elgrego Nybegynder
23. juni 2001 - 19:24 #6
Gå herind! www.websup.dk/.
Her kan du få en rigtig god gæstebog, der også er integrerbar, hvilket betyder, at du kan sætte den på din egen hjemmeside. Havde selv store problemer med FP gæstebogen. Så jeg droppede det, og er ret glad for den fra Websup!
Avatar billede proboss Nybegynder
23. juni 2001 - 20:23 #7
Har du asp på dit webhotel så kan jeg måske hjælpe dig det er også en fordel hvis du kan bruge jmail

//proboss
Avatar billede knygaard Nybegynder
23. juni 2001 - 20:31 #8
Proboss>> Ja, Freedom 2 Surf understøtter asp, men hvad er jmail?

elgrego>> Jeg kan godt huske dig, du har hjulpet mig mange gange! Det skulle være sjovt hvis du kunne gøre det igen! Nå, men jeg prøver denne gæstebog!
Avatar billede proboss Nybegynder
23. juni 2001 - 20:35 #9
Jmail er et mail Komponent man bruger til at sende med i asp
Avatar billede proboss Nybegynder
23. juni 2001 - 20:55 #10
du kan lige skrive din e-mail så kan jeg sende dig et par forslag

//proboss
Avatar billede knygaard Nybegynder
23. juni 2001 - 21:54 #11
proboss>> min e-mail er knygaard@privat.dk
Avatar billede sworld Nybegynder
23. juni 2001 - 23:26 #12
Har du slået frontpage extension til på dit website/hotel, da det ligesom er en nødvendighed
for at få disse funktioner til at virke i
Frontpage ?
Avatar billede sworld Nybegynder
23. juni 2001 - 23:28 #13
Nu har jeg kørt med begge dele i over 2 år, og
har nedlagt og oprettet ny gæstebog samt diskussion\'s forum, uden problemer
Avatar billede knygaard Nybegynder
24. juni 2001 - 13:37 #14
sword>> Kører du med Freedom 2 Surf?
Avatar billede knygaard Nybegynder
24. juni 2001 - 13:39 #15
proboss>> Den et fin, men den skal redigeres, så den passer til! Kan du det?
Avatar billede sworld Nybegynder
24. juni 2001 - 13:40 #16
Øhmm hvem hvad hvor er det ? :)

jeg kører på worldonline med eget domæne
400,- årligt incl. FP EXT.

Og med Frontpage 2000
Avatar billede knygaard Nybegynder
24. juni 2001 - 13:59 #17
sworld>> hvad hedder din hjemmeside! Jeg vil gerne lige se din Gæstebog/Diskution Forum!
Avatar billede sworld Nybegynder
24. juni 2001 - 14:58 #18
Så må du vente et par dage endnu pga. ombygning
af hjemmeside.

P.S. du har ikke adgang til mit diskussions forum
da det er password beskyttet:)

http://www.superworld.dk

ICQ: 25783775
Avatar billede proboss Nybegynder
24. juni 2001 - 16:23 #19
Redigeres så det passer ind i dit design eller redgeres til hvad ??

//proboss
Avatar billede sworld Nybegynder
24. juni 2001 - 16:37 #20
Man kan redigerer det hele i frontpage

Hele motiviten redigeres i frontpage
Også Password/subwebs/gæstebog m.m.
Avatar billede johns Nybegynder
24. juni 2001 - 16:42 #21
Maaske skal du nedlaegge dine fp.extentions paa serveren, hvorefter du opretter dem igen.
Det kan ske med wo-servere.
Du kan proeve at gaa ind paa wos diskussionsforum ang. frontpage 2000.
Avatar billede sworld Nybegynder
24. juni 2001 - 19:47 #22
knygaard giv mig evt. din email så for du et
midlertidig login/password så du kan teste :)
P.S. siden er oppe igen :)
Avatar billede sworld Nybegynder
24. juni 2001 - 19:51 #23
P.S. igen :)

Jeg fikser lige hurtig en gæstebog
så du kan se den i virkning også :)=
Avatar billede knygaard Nybegynder
25. juni 2001 - 12:33 #24
sworld>> knygaard@privat.dk

proboss>> så den passe ind i mit layout, og hvis du også hjælper med at sætte den op så får du 600 ialt!
Avatar billede sworld Nybegynder
25. juni 2001 - 15:03 #25
Er sendt til dig nu
Husk at afprøve den :)
Avatar billede sworld Nybegynder
25. juni 2001 - 15:31 #26
Svar fra dit spørgsmål på mit web:

Ja jeg har udelukkende brugt guiden
Avatar billede sworld Nybegynder
25. juni 2001 - 15:37 #27
skriv til sworld@superworld.dk hvis du evt.
har lyst til at kontakte mig tlf. eller andet...
Avatar billede proboss Nybegynder
25. juni 2001 - 16:11 #28
ok jeg vil gerne sætte det ind i dit design men er du ved at få lavet flere gider jeg ikke sidde og bruge tid på det hvis du tager et andet

så giv lige besked så laver jeg det i dag

//proboss

Avatar billede knygaard Nybegynder
25. juni 2001 - 17:07 #29
Proboss>> Jeg taget dit!!! Husk at der skal være en der hedder \"Hjælp til Softguns\" og en der hedder \"Køb & Salg\"! Du kan kigge på min hjemmeside www.softgunrange.f2s.com, og se hvad menuerne skal hedder. Det gør ikke noget, hvis du selv finder på noget!

Kasper Nygaard (knygaard)
knygaard@privat.dk
Avatar billede sworld Nybegynder
25. juni 2001 - 17:10 #30
Tjaaa taknemlighed betaler sig :P
Avatar billede knygaard Nybegynder
25. juni 2001 - 18:06 #31
sworld>> Tak, for din hjælp! Jeg håber at jeg kan hjælpe dig på et senere tidspunkt!
Avatar billede proboss Nybegynder
25. juni 2001 - 22:46 #32
Hvad sker her noget

//proboss
Avatar billede proboss Nybegynder
26. juni 2001 - 15:47 #33
--> Knygaard Det kan bare ikke være rigtig, jeg har sendt dig sourcecoden som du har godkendt og jeg har stadig ikke modtaget de point som du har låvet for den sourcecode, Jeg håber sku at andre huske dit bruger navn næste gang du skal have hjælp til noget her på eksperten.

//proboss
Avatar billede knygaard Nybegynder
26. juni 2001 - 17:31 #34
Undskyld! Grunden til at den er blevet åbnet var fordi at min far tjekkede e-mailen i går aftes! Du skal nok få dige 600 point! Jeg undskylder meget, og ellers tak for en solid omgang hjælp!
Dig kan jeg varmt anbefale!