Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
04. august 2008 - 15:01 Der er 1 kommentar

QTEK 8300 total død

Jeg er lige ved at fejlsøge lidt på min qtek 8300, telefonen er gået helt i sort. Jeg har haft den til strøm i ca. 12 timer nu, og stadigt ingen ting. Når jeg måler spændingen på batteriet, siger multimeteret 0vdc, og når jeg så måler på ladebenene på telefonen uden batteri, er der ca. 0,26 til 0,28vdc, når den er tilsluttet til både usb eller lader.

Nogen der kan give et hint til om det er batteri eller lader?

Smider 200 point ud til den der kan komme med et godt svar, eller bare hjælp til at få telefonen op og køre.
Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
18. august 2008 - 10:53 #1
Nå... legede selv lidt med det. Jeg tilsluttede en 3.7v DV-strømforsyning direkte på + og - polerne, og lod den "kickstarte" batteriet, og så kørte den igen.