Avatar billede dalix Nybegynder
03. august 2008 - 20:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

firefox er holdt op med at virke

Som overskriften lyder er min firefox pludselig holdt op med at virke, Vista sktiver at et problem er årsagen til at det ikke virker, men Hvilket problem skriver den ikke.. har prøvet at afinstalere firefox og geninstalere , samt lave en systemgendannelse uden resultat. Nogen der har et bud på hvad årsagen kan være. IE virker uden problemer men er mest til firefox.
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2008 - 08:23 #1
et gæt er at en af dine plugins som du sikkert har inststalleret spærrer eller også er det windows defender som jeg personlig syntes er fuldstændig overflødig i vista.

i sidste uge installerede jeg vista ultimate oem 32 dk på en kammerats maskine. hans explorer er allerede holdt op med at virke jo det kører for jer microsoft.
et godt råd til jer er at få jeres hjælpe funktion opdateret kraftigt. hvad hjælper den oplysning      explorer er ophørt med at virke og lukkes

jo tak det kan man jo let se.

prøv at afinstallere firefox igen og hent dette gratis program på dansk og lad det rense din maskine. husk til slut under install at vælge dansk.
advanced windowscare personal

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

prøv så at installere firefox 3 igen

http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

er det denne her du bruger.

jeg får af en eller anden ikke mail nere fra eksperten men sådan er livet.
m.v.h
Avatar billede reinelt Nybegynder
04. august 2008 - 17:31 #2
jeg prøvede lige at installere firefox og jeg ved ikke om dette er det der sker
for dig. jeg fik besked på at skulle lukke firefox ned inden jeg kunne installerer
adobe 7 som er krav til da jeg skulle køre en hastighedstest hos tdc.
Avatar billede dalix Nybegynder
04. august 2008 - 17:44 #3
Fandt selv en løsning:

fulgte denne vejledning http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Ren_geninstallation
og fjernede firefox helt og geninstalerede på en frisk. Troede det var nok at fjerne programmet inde i kontrolpanel tilføj/fjern programmer. Så prøver lige dette inden jeg renser maskinen.

Bare lidt ærgeligt at alle mine fortrukne + plugins er væk men, det er der jo ikke noget at gøre ved

Men ellers 1000 tak for hjælpen
Avatar billede reinelt Nybegynder
04. august 2008 - 18:11 #4
treatmenice: mail under din konto kan du ikke under indstillinger geninstallere
din mailadresse. jeg har lige ændret min der.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2008 - 07:55 #5
jeg har prøvet men tror ikke på den og skriver så til administrator og lader ham kigge på den.
jeg har 2 mail adresser på mit navn - den ene var en get2net der ikke virkede men som det er lykkedes at få igang igen og nu skriver den at den bruges af en anden bruger og jo det er jo mig.
så der en fejl i systemet
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2008 - 07:59 #6
behold selv dine point da vi jo ikke løste noget for dig - det er bare for at lukke spørgsmålet.

man behøver jo ikke at lade firefox være standard - den kører ganske godt sammen med explorer.

til microsoft:

firefox er meter bedre end explorer.