Avatar billede dennism Nybegynder
03. august 2008 - 18:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows: Mediaserver?

Jeg kører Windows Vista og har hidtil brugt Windows Media Player som mediaserver så jeg kan høre musik og se billeder på min Playstation 3.

Da jeg ikke er helt tilfreds med denne, vil jeg gerne vide, om der findes andre mediaservere som man kan installere på Windows Vista?
Avatar billede pimanx Nybegynder
03. august 2008 - 18:23 #1
Ja, jeg har selv brugt mediaportal, som jeg synes er ganske god. Og ellers kan jeg anbefale Mythbuntu, som jeg bruger nu, hvis det ikke absolut skal foregå Vista/Windows.

http://www.team-mediaportal.com/
http://www.mythbuntu.org/
Avatar billede dennism Nybegynder
03. august 2008 - 18:55 #2
Jeg tror måske du misforstod spørgsmålet. Jeg har brug for en UPnP media server, så jeg kan afspille min musik på bærbaren fra min PS3 - via netværk.
Avatar billede pimanx Nybegynder
03. august 2008 - 19:23 #3
Hov ja, jeg læste Media Center i stedet. Jamen, så undskylder jeg forstyrrelsen, og bakker forsigtigt ud igen :)
Avatar billede dennism Nybegynder
27. august 2008 - 12:37 #4
.lukker