Avatar billede umax Nybegynder
03. august 2008 - 17:17 Der er 5 kommentarer

Billeder på cd brændt i XP?

Hej drenge!

Jeg har brændt en cd med billeder i XP men den virker ikke på min computer med VISTA, den virker på andre computere med xp men ikke i VISTA, hvad skal jeg gøre for at kunne se filerne på min VISTA computer?

TAK PÅ FORHÅND!
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2008 - 17:34 #1
Det lyder bare helt forkert, hvilket filformat ligger de billeder i ??
Avatar billede umax Nybegynder
03. august 2008 - 17:36 #2
ganske almindeligt jpeg,virker fint i xp..
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2008 - 17:44 #3
"men den virker ikke på min computer med VISTA"
Hvordan virker ikke, kommer der en fejlmelding eller hvad?
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2008 - 17:47 #4
Den eneste logiske mulighed er at du har gemt billederne i et filformat der PT ikke kan læses af Vista fordi du ikke har installeret det nødvendige program
Avatar billede triaxtc Nybegynder
07. august 2008 - 12:11 #5
Jeg var i Seaquarium i Florida, hvor der blev taget nogle billeder, som man så kunne købe på cd. Jeg overværede brændingen, som foregik i et Kodak fremviser program af en eller anden slags.
Jeg havde en Vista pc med derover og kunne ikke se billederne på den (Drevet låste nærmest). Kontaktede Seaquarium og det første der blev spurgt om: Har du Vista? Så put cd'en i en XP pc.
Irriterende at de ikke sagde det på forhånd..... men hvad med dem som kun har en pc, som kører Vista? Nåh, men der var ikke problemer i XP.....
Gætter på Vista ikke kan lide de filer, som Kodak programmet smed på cd'en. Desværre kan jeg ikke hjælpe med filnavnene, da jeg forlængst har lavet en ganske almindelig cd uden de ekstra filer.