Avatar billede mskjoldp Novice
03. august 2008 - 14:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilmeldingsformular til website

Hej E,
Er der nogle der kan hjælpe mig med at få lavet en tilmeldings formular.

Kort fortalt skal en besøgende på vores website kunne tilmelde sig til et arrangement, hvorefter der sendes en mail en i bestyrelsen.

Færdige koder ol. vil være at foretrække (ellers skal det være i ASP)

Vi har et site på one.com som koden skal ligges ud på.

Kan du hjælpe? (smider gerne flere points efter denne opg.)

mvh Skjold
Avatar billede zips Juniormester
03. august 2008 - 15:19 #1
Det burde jo være en mailform du søger, her er et link til hvordan du laven sådan en med kode og det hele http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmailc.php :-)
Avatar billede mskjoldp Novice
15. februar 2009 - 10:53 #2
lukke tråden