Avatar billede kim-h Novice
03. august 2008 - 00:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Stones kopikontrol problemer

Jeg har længe brugt Stones Kopikontrol, med stor tilfredshed.
Men nu virker det pludseligt ikke mere ? Der kommer en fejlmeddelse når programmet starte om "Windows - Ingen diskette", som skal trykkes væk 4 gange, før programmet starter.
Det vil ikke kopiere flere mapper. Og kommer med en meddelse om at flere mapper ikke eksistere mere, selvom man kan se dem i mappeoversigten og markere dem. Men nå jeg så starter er der intet at kopier. Jeg har prøvet at afinstalere programmet og instalere påny. Det har ikke afhjulpet problemet.
Det er efterhånden længe siden jeg har fået taget backup, så det haster.
Avatar billede nielslyck Praktikant
12. november 2008 - 17:43 #1
Jeg har samme problem, fejlmeddelelse ved opstart af nyinstalleret Kopikontrol Exception..., nogen bud på en løsning?
Avatar billede kim-h Novice
03. april 2009 - 14:57 #2
lukker