Avatar billede benjamin_h Nybegynder
02. august 2008 - 14:00 Der er 2 kommentarer

Canon EOS 400D / Rebel XTi

Jeg har på nettet købt et kanon godt kamera..... Canon EOS Digital Rebel XTi, som svarer til Canon EOS 400D. Jeg er rigtig glad for det, men jeg har et problem.....Jeg mangler en dansk brugsanvisning, da mit engelsk/spansk/fransk ikke er så godt nok til at få det fulde udbytte ud af den medfølgende anvisning. Jeg har snakket med flere fotoforhandlere, som alle kan sælge mig en dansk brugsanvisning for 400 kr. Dette synes jeg er dyrt, så derfor håber jeg at en eller anden har en liggende, som jeg kan  købe billigt.
Mvh. Benjamin H.
Dette er mit første spørgsmål her på disse sider, derfor kan jeg ikke gi' så mange point for et svar....
Avatar billede uffesteenberg Novice
03. august 2008 - 13:33 #1
Prøv evt. på fotostart.dk
Avatar billede rastapus Nybegynder
27. august 2008 - 17:24 #2
Jeg kan ikke hjælpe med at finde en brugsanvisning, men vil i stedet komme med en anbefaling.
Jeg købte et Canon 400D for et par måneder siden og har stort set ikke haft brug for manualen fordi jeg brugte 150 kr. på en DVD med et kamerakursus, som gennemgår stort set alle menuer og funktioner ved kameraet. Derudover er der så også masser af gode tips, tricks og råd fra en professionel fotografer. Det hele ligger i små videoklip på DVD. Den eneste hage er at DVD'en kun kan ses på en computer, og altså ikke på en almindelig DVD-afspiller.
Den kan som sagt købes for 150 kr. og er laaaaangt mere nyttigt end manualen:
Link:
https://webshop.kamerahuset.dk/catalog/product_info.php/products_id/1577?osCsid=ec399615370203b47776bcb6218e0d5e