Avatar billede budda Nybegynder
01. august 2008 - 15:54 Der er 4 kommentarer

Program der kan vise mit cam / webcam i et vindue

Jeg har søgt og søgt, men mangler et program der kan vise mit cam på min egen skærm helt med mulighed for at vise over alle andre vinduer.

Skal holde fest og vil have mit cam til at ligge over et dias show derfor det underlige program :D

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
01. august 2008 - 16:21 #1
Så lige for at have tjek på hvad du siger, så vil du have et program der i et vindue viser det dit cam "filmer"?

Dette vindue skal ligge øverst på alle vinduer du har åbent?
01. august 2008 - 16:28 #2
... hvilket 'cam' er der tale om ? Der plejer at medfølge diverse programmer der ka' noget i den retning...
Avatar billede budda Nybegynder
01. august 2008 - 19:34 #3
supersquirrel:  nemlig :D

karise_larry: Et Creative webcam
02. august 2008 - 06:47 #4
Lige en hurtig: Kig på http://dk.europe.creative.com/support/downloads/ om der skulle være noget ?