Avatar billede pandaball Nybegynder
01. august 2008 - 09:32 Der er 2 kommentarer

Bruger meget hukokmmelse

Hej Eksperter

Jeg har det problem, at min computer bruger meget ram og CPU, når jeg bare starte Windows media player eller streamer en lille video på nettet (130 mb af ram). Min blæser går ekstra aktivt igang, når et program startes. Så meget var det slet ikke dengang.

Jeg bruger Vista 32 bit. Håber I kan hjælpe.

På forhånd tak

Pandaball
Avatar billede vejmand Juniormester
01. august 2008 - 09:36 #1
Ved ikke om du kan bruge følgende: http://www.eksperten.dk/spm/826601
Avatar billede pandaball Nybegynder
03. august 2008 - 00:24 #2
Hej Vejmand

Jamen, jeg ser film med min Windows media player, så kan jeg vel ikke slå den visuelle del af?

På forhånd tak.