Avatar billede shjorth Nybegynder
31. juli 2008 - 11:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Baggrund i TD

Hejsa.

Jeg har forsøgt flg:

.tdbg {
    background-image: url("bg.jpg");
    background-repeat: no-repeat;
    background-attachment: fixed;
    background-position: center;
}
.....
<tr><td class="tdbg">...

og baggrunden kommer ganske vidst også på, men den ligger sig på "hele siden", og kan altså godt komme til at være uden for min td, hvis jeg f.eks gør skærmen mindre eller lign.
Det betyder også at min bg ikke ligger centreret i min TD.
Er der nogen der kan se hvad jeg har gjort galt?

Mange tak
Avatar billede olebole Juniormester
31. juli 2008 - 21:14 #1
<ole>

Nej, det er der ingen, der kan se. Hvis du lægger et link, kan det være, vi kan finde fejlen - men den ligger ikke i koden, du viser her

/mvh
</bole>
Avatar billede kongsteddk Nybegynder
17. august 2008 - 13:50 #2
Eneste tanke. Ligger billedet i den samme mappe som din CSS? Ellers prøv den fuldstændige sti:
... url("/images/bg.jpg");

//Anders
Avatar billede olebole Juniormester
17. august 2008 - 14:03 #3
<ole>

- og det er det eneste, vi i hvertfald helt objektivt ved, ikke er problemet  =)

/mvh
</bole>