Avatar billede mejeristen Praktikant
31. juli 2008 - 10:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler lyd fra dvd drev

Hejsa.

Jeg har en Dell dimension 3100 som er blevt formateret og alt virker efterhånden. Bortset fra lyd fra dvd drevet.

Både windows lyd og netradio kører men ingen lyd hvis jeg smider en dvd i?

Jeg har checket alle de steder jeg kunne finde med at skrue op osv.

Nogen Der har en ide om hvad jeg bør kigge efter?
Avatar billede hojben Novice
31. juli 2008 - 10:52 #1
har du tjekket kablet (lille rundt) fra dvd til lydkort/bundkort?
Avatar billede mejeristen Praktikant
31. juli 2008 - 11:07 #2
Yep:-), men der er ingen kabel. Jeg har ledt grundigt

Har læst et andet sted at det heller ikke rigtig bruges mere.
Avatar billede mejeristen Praktikant
01. august 2008 - 14:34 #3
Er der slet ingen der lige har et tip til hvad der kan være galt.

Eller oplevet det samme!
Avatar billede mejeristen Praktikant
03. august 2008 - 21:10 #4
Der manglede åbenbart nogle codecs til lyden.

Det hjalp efter de blev installeret:-).

Lukket....