Avatar billede guden_gunde Nybegynder
30. juli 2008 - 23:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Digitale tv løsninger til samsung m86 serien

hej eksperter.

Jeg ser mig selv som en heldige ejer at et le40m86 tv, men hvad er mine løsninger til digital tv på den? Da der kun er en dvb-t tuner i, er det så udelukket at bruge den indbygget kortlæser så jeg kan slippe for en boks fra yousee (som er min leverandør af tv signal)
Skal jeg bruge en set top boks for at kunne se tv, udover jeg kan tilslutte en indendørs  antenne til at modtage dvb-t signalet. Som sendes i dk

Mvh
Lars G
Avatar billede fuglen1 Novice
01. august 2008 - 17:11 #1
Med dit tv kan du kun bruge en indendørs/udendørs antenne.
Den indbyggede kortlæser tvet er til betalingskanaler som sendes via dvb-t
dette kommer først til DK om et par år når de analoge sendere er slukket.

med dit Samsung tv skal du bruge en ekstern dvb-c tuner
Jeg ved at bla. sony laver lcd tv med indbygget dvb-c tuner.
Avatar billede guden_gunde Nybegynder
04. august 2008 - 16:25 #2
det var lige det jeg skulle høre (desværre) :)
ville gerne have undgået at skulle til at have en set-top box, men sådan ligger landet jo nu engang :)

smid et svar så du kan få dine points :)
Avatar billede fuglen1 Novice
06. august 2008 - 08:13 #3
Her er et svar
Hvis vil undgå en septop box skal du købe et tv med dvb-c tuner
Avatar billede guden_gunde Nybegynder
06. august 2008 - 13:53 #4
var desværre dte jeg var bange for, men det går nok med en set-top.
men tak for bekræftning af min frygt ;)