Avatar billede soylant Nybegynder
30. juli 2008 - 21:24 Der er 2 kommentarer

hjælp til Push Mail

Hej Alle

Jeg har et lidt underligt problem, Jeg har lige fået min ny HTC Diamond og har selv følgelig sat den op til push, det hele virker som det skal og der er ingen fejl nogen steder.
Det eneste problem der er er at jeg ikke for nogen mail på den, selv om jeg går ind manuelt og sync for jeg ingen, Hvis så jeg tager min bærbar som er sat til samme Exchange via RPC og åbner min Outlook for jeg alle mine og så er det sjove at når først jeg har startet Outlook går der ikke længe før de tikke ind min HTC, men hvor skal Outlook være oppe for at den smider mail via push til min HTC
Avatar billede lassebm Nybegynder
13. august 2008 - 08:30 #1
Du er sikker på at du kan komme på nettet via din mobil?
Avatar billede soylant Nybegynder
13. august 2008 - 10:54 #2
Ja for den henter jo mail når jeg åbner min outlook klient og jeg har aldrig koblet den til min pc