Avatar billede gobbles Nybegynder
30. juli 2008 - 11:12 Der er 2 kommentarer

Lave en ScreenSaver der er uafhængig af flash og Quicktime

Hej

Jeg skal have skruet en screensaver sammen.
Som den ligger nu er det et filmklip der looper jeg gerne vil benytte(kan exporteres som hvad der kræves).

Mit ønske er et stykke software der nemt kan bygge en screensaver der kan køre på windows (XP og gerne Vista). De stykker software jeg har fundet kræver enten quicktime eller flash.

Evt. kunne jeg slippe helt for software hvis jeg smider videoen i en .exe og lader Windows selv starte den når screensaveren aktiveres, hvis det da kan lade sig gøre rent sikkerhedsmæssigt?

Håber der er en derude der kan udpege et stykke software der virker (ikke bare smide et link der er googlet og som indeholder software der absolut ingen garanti er for virker ;) ) eller en måde at få windows til selv at ordne det.

Med Venlig Hilsen og Tak

Ricki
Avatar billede serverservice Praktikant
31. juli 2008 - 11:05 #1
Du kan anvende 1 screensaver photo studio - Her indsætter du dine fotos og lydfil og opretter en windows screensaver.scr fil . den er uafhængig af flash og quicktime.
Jeg er ikke sikker på om den kan anvende filmklip hvis det er det du vil?

her er den http://www.download.com/1st-Screensaver-Photo-Studio/3000-2409_4-10073427.html
Avatar billede gobbles Nybegynder
31. juli 2008 - 11:23 #2
Hej

Det skal være et filmklip og det kan jeg ikke finde nævnt nogle steder i beskrivelsen af 1st screensaver. Så leder lige videre, tak ellers.

P.s. den kan dog som de skriver "You can use your own images and pictures as" både tage pictures AND images :) fantastisk.

Mvh Ricki