Avatar billede marksdb Nybegynder
30. juli 2008 - 02:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

media player driller

Lige siden jeg forsøgte at se live tennis ved dette års Wimbledon har media player forlangt et login for at afspille videofiler. Det ser således ud:

http://www.noz.dk/mp11.jpg

Jeg prøvede at geninstallere media player 11 men det hjalp intet. mit kendskab til afspilleren af minimal så jeg vil gerne vide hvordan jeg fjerner denne "lås".
Avatar billede iceman141 Nybegynder
30. juli 2008 - 12:16 #1
udmeldtbart ligner det at det er når du vil ahvde adgang til at se Wimbledon at en brugerkode og adgangskode skal tastes for at få adgang, oftes skyldes dette noget med brugerbetaling til hosten.

men er problemet der stadig når du forsøger at afspille musik eller andet?
Avatar billede marksdb Nybegynder
30. juli 2008 - 13:16 #2
nej den kan sagtens klare mp3-filer f.eks.
Avatar billede marksdb Nybegynder
03. august 2008 - 16:48 #3
hjælp!
Avatar billede marksdb Nybegynder
10. januar 2010 - 16:26 #4
fandt selv løsning.