Avatar billede okay Nybegynder
23. juni 2001 - 11:54 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Snyde Den !

Der er en side hvor man kan kun søg 15 gange, også kan man ik mere, derefter SKAL man downloade programmet, og det gider jeg ik :(

kan man ik snyde den søgmaskine, ved at logge anonym ??

hvis jeg ik må spørger om det, så lukker jeg spg igen :o) men på forhånd tak for hjælpen !
Avatar billede teqno Nybegynder
23. juni 2001 - 11:56 #1
okay--> Når du stiller spm gir du altid under 10 point.... hvad med at hose lidt op så kan det være du får ordentlige svar...!!!
Avatar billede okay Nybegynder
23. juni 2001 - 11:58 #2
hvis du kan se har jeg ingen point lige nu, og min spg er altid nemmere spg.. :O) at svare på...men nu ´skal vi ik diskutere om det her ! Tak
Avatar billede mf1616 Nybegynder
23. juni 2001 - 11:58 #3
Ved ik om du må spørge om det, men hvis en side skal registrer antallet af gange en bruger/client har besøgt deres side, sker det sikkert via en cookie. Så prøv at slette dine cookies. Måske bruger den din IP adr til at kontrolerer antallet af gange du har været på siden
Avatar billede zyclon Nybegynder
23. juni 2001 - 11:58 #4
Hvad med at fortælle hvilken side der er tale om. Så var det måske lidt nemmere at komme med et svar der kan bruges?
Avatar billede okay Nybegynder
23. juni 2001 - 12:00 #5
www.kazaa.com søg maskine jeg hader programmet :(

mf > jeg har prøvet at slette cookies men det virkede ik :(
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. juni 2001 - 12:00 #6
Kør igennem en af disse proxys:
http://www.multiproxy.org/anon_list.htm
Avatar billede okay Nybegynder
23. juni 2001 - 12:02 #7
tommyf > forstår ik hvad du mener ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. juni 2001 - 12:05 #8
Hvis den logger din IP, og på den måde tjekker hvor mange gange du har søgt, så kan du logge på gennem én af de proxyer og på den måde tror den at du har en anden IP - men det kommer jo an på hvordan den kkontroller hvor mange gange du har søgt.
Hvis det er per session kan du jo bare lukke browseren og gå ind på siden igen.
Avatar billede okay Nybegynder
23. juni 2001 - 12:07 #9
tommy > forstår, men hvordan skal jeg køre igen en proxy ??

sådan her:

http://www.kazaa.com:8080:blah.com ??eller ..
Avatar billede okay Nybegynder
23. juni 2001 - 12:11 #10
igen = igennem
Avatar billede webhamster Nybegynder
23. juni 2001 - 12:24 #11
Du skal da bare hente programmet! Det er monster genialt, og det koster ikke noget
Avatar billede okay Nybegynder
23. juni 2001 - 12:28 #12
ok jeg har installert program hvad skal jeg gøre nu :O)
Avatar billede okay Nybegynder
23. juni 2001 - 12:37 #13
og har også gjordt ligesom der stod her:
http://www.multiproxy.org/help.htm
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. juni 2001 - 12:59 #14
okay >> Ja, du kunne da bare have sagt at det er KaZaA, bare hent programmet, så kan du søge ligeså mange gange du vil - og det er et genialt program.
Avatar billede okay Nybegynder
23. juni 2001 - 13:25 #15
tommy > jeg vil ha adressene til de forskellige filer som jeg søger efter !
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. juni 2001 - 13:38 #16
Hvorfor så ikke bare installere det program?
Det program er KUN en søgemaskine til at finde filer med.
Avatar billede okay Nybegynder
23. juni 2001 - 14:13 #17
du forstår mig ik ..

prøve at prøve søgmaskinen på nettet...så kan du godt vide hvor du har downloadet filen fra (adr.) så du kan bare giv den videre til din ven..

men i selve programmet så kan du ik kopiere adr. til din,.

håber du er med på hvad jeg mener !
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. juni 2001 - 14:18 #18
Okay, på den måde.

Den benytter cookies, så du skal bare gå ind i denne mappe:
C:\\WINDOWS\\Temporary Internet Files
Og slette alt indholdet, så kan du søge igen :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. juni 2001 - 20:00 #19
Så er det tid til at acceptere :o)
Avatar billede okay Nybegynder
23. juni 2001 - 20:02 #20
jeps det har ret i...men jeg kunne ik logge på eksperten !!
Avatar billede okay Nybegynder
23. juni 2001 - 20:03 #21
forresten tak for hjælpen det virkede ... :o)