Avatar billede dehdar Nybegynder
29. juli 2008 - 17:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hylende lyd ved opstart?

Hej, ved opstart af min brors computer kommer der en hylende lyd efter 2 sekunder og computeren går i stå. Jeg går ud fra at det skyldes at HDD eller CPU sidder løst eller at hans ram er defekte? Er der nogen som på baggrund af denne information kan fortælle hvad det ellers kunne være? På forhånd tak.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
29. juli 2008 - 17:45 #1
Nu siger du selv at du tror det er de ting du nævnte - så kan jeg jo være så smart at spørge, har i så tjekket at det sidder ordentligt fast?
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2008 - 19:34 #2
Jeg har adskillige gange oplevet det du beskriver pga. køleren på grafikkortet
Avatar billede off-line Nybegynder
29. juli 2008 - 19:44 #3
HD eller cpu kommer ikke uden videre til at sidde løst. Den kan , som helgec skriver,
vøre køleren. Hvis det ikke er den, så pil harddisken ud, og sæt den til som slave,
til en anden pc, for at undersøge den.
Avatar billede pc-pro Nybegynder
29. juli 2008 - 21:12 #4
Kan du bruge Computeren bag efter at den går i stå =?
Vis den ikke kan så køb en ny Computer så er det nemlig fordi at Cpu´en er gået i stykker!!
Vis den så starter op er det bare en gammel computer som mangler mere ram og cpu
Så vis det var mig så køb en ny computer så lamer den ikke!!

Hilsen. PC-PRO
Avatar billede off-line Nybegynder
29. juli 2008 - 21:26 #5
pc-pro - hvordan kan du lægge en så åndsvag kommentar som et svar? Solstik?
Avatar billede dehdar Nybegynder
29. juli 2008 - 22:25 #6
#supersquirrel, jeg sikrede at HDD-kablerne sad fast idag og siden har han ikke oplevet problemet.

#helgec, tak det vil jeg være opmærksom på næste gang han får problemet.

#jasveg, hvis han oplever fejlen igen, så vil jeg afmontere alle dele og sammensætte dem igen, hvis problemet stadigvæk optræder, så går jeg ud fra at det kan betegnes som en RMA sag og får ham til at sende den til reparation.

I må gerne smide et svar alle tre.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2008 - 22:33 #7
:)
Avatar billede off-line Nybegynder
29. juli 2008 - 22:48 #8
Tak men jeg skal ikke have point for min lille kommentar:)