Avatar billede zobbe Nybegynder
28. juli 2008 - 21:10 Der er 3 kommentarer

Kan ikke installer Vista pga. manglende driver

Mit DVD drev er et NEC ND-3520A. Jeg kan godt finde firmware, men det kan jeg ikke bruge. Driver kan jeg ikke finde. Hvordan for jeg Vista til at finde mit DVD drev. BIOS kan godt find den

MVH Frank
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. juli 2008 - 22:47 #1
Er du sikker på at dit system er sat op til at starte cd cd/dvd? Der skal normalt ikke bruges specielle drivere, for at boot'en på Vista installationsdvd kan afvikles..
Avatar billede zobbe Nybegynder
28. juli 2008 - 23:33 #2
Ja den starter fint op. Det er først efter man har valgt installer, den spøger efter dvdd driver.
Avatar billede jokkejensen Novice
29. juli 2008 - 00:42 #3
lav en msdos boot, med atapi drives, formater kopier dvden på disk med xcopy, boot fra den igen, når den så ikke kan finde disk -> point den til det sted du har kopieret filerne.

Venligst.
JAcob