Avatar billede klokmose Nybegynder
28. juli 2008 - 19:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows update med sp3

Hej

Jeg har lige reinstalleret min computer helt, og lavede så Windows Update som man nu gør. Og så fik jeg SP3 helt automatisk:D
MEEN nu kan windows update ikke installere nogen af de opdateringer den viser. Den henter dem, men ikke installere...

jeg har prøvet at installere dem en af gangen, men intet sker

hjælp please! har masser af points

Hilsen Klaus Klokmose
Avatar billede peet-49 Novice
28. juli 2008 - 19:33 #1
Avatar billede draco999 Nybegynder
28. juli 2008 - 19:40 #2
Umilbart tror jeg ikke det er pga.
http://www.eksperten.dk/spm/678249
For for så ville SP3 ikke blive installeret
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juli 2008 - 20:40 #3
Avatar billede jenscarlo Juniormester
28. juli 2008 - 20:53 #4
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=42980 Kør Dial-a-Fix det hjælper næsten altid,der er en forklaring i linket.
Avatar billede jenscarlo Juniormester
28. juli 2008 - 20:57 #5
Nå jeg kom lidt forsent ser jeg,Vejmands link handler om det samme.
Avatar billede klokmose Nybegynder
29. juli 2008 - 20:32 #6
Tak vejmand.. kan man give point.. tror du skal skrive en besked mere..
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juli 2008 - 04:12 #7
Velbekomme, du kan ført give point nu hvor jeg har sendt et "Svar"
Markér mit navn i boksen nederst til venstre, og klik på "Accepter"
Så er spørgsmålet rigtig lukket. :-)