Avatar billede kc-gangster Nybegynder
28. juli 2008 - 18:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

PC Vil ik starte op

Jeg har samlet min egen computer, men når jeg trykker på power knappen så køre cpu fanen lige i 2sek og slukker igen og lortet starter ik op, der er lys i bundkortet, men ingen beep lyde.

bundkortet er Asus P5KC Intell P35
Cpu er Intel Core 2 Quad Q6600

Har prøvet at tage alt andet hardware fra og den laver stadig samme nummer, og har prøvet at fjerne bundkortet fra toweren og starte op det stadig det samme, hvad har jeg gjort forkert?
Avatar billede kc-gangster Nybegynder
28. juli 2008 - 18:35 #1
når jeg løsner cpu klemmen og bare lader den ligge "løst" i så starter den op?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
28. juli 2008 - 21:13 #2
du ka ha knækket coren - processoren i midten - prøv med en anden processor
Avatar billede off-line Nybegynder
28. juli 2008 - 21:43 #3
Hvad er det for en klemme, den til cpuén eller den til ventilatoren? Det er vel det
sidste? Hvis det er, så er den formodenlig ikke sat rigtig på?
Avatar billede kc-gangster Nybegynder
28. juli 2008 - 23:49 #4
har lige fundet ud af at det var processeren som var defekt :(
Avatar billede hundevennen Nybegynder
29. juli 2008 - 07:51 #5
:-)
Avatar billede hundevennen Nybegynder
29. juli 2008 - 10:51 #6
takker
Avatar billede kc-gangster Nybegynder
29. juli 2008 - 11:21 #7
Avatar billede cyperbent Mester
17. september 2008 - 10:26 #8
Hvordan fandt du ud af at det var processoren som var defekt?
Avatar billede kc-gangster Nybegynder
17. september 2008 - 11:14 #9
prøvede den i en anden computer.