Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
28. juli 2008 - 13:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

WAMP og VBscript

Jeg har netop installeret WAMPserver, for at kunne bruge php lokalt.

Jeg har dog også brug for VBscript i mine PHP koder, men VBscriptet virker ikke når de bliver afviklet igennem WAMP.

Kan dette ikke lade sig gøre eller er der en løsning?

1000 TAK for hjælpen!
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
28. juli 2008 - 13:43 #1
Jeg har læst mig frem til at VBscript udelukkende bliver afviklet client-side så det er borwseren der afviklet. Hvorfor pokker virker det så ikke gennem WAMP?

Nogle idéer?
Avatar billede w13 Novice
28. juli 2008 - 13:49 #2
Hvordan bruger du VBScript-koderne på dine sider?
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
28. juli 2008 - 13:55 #3
Jeg skriver dem inde i en tag som denne:
<script language="VBscript">

</script>

Er det det du mener?
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
28. juli 2008 - 14:00 #4
Jeg skal bruge VBscript til at kommunikere med et program der hedder Alpha Pro - det har jeg fået til at lykkes. Men når jeg kører gennem WAMP for at bruge PHP melder den denne fejl:

Active-X komponenten kan ikke oprette objektet: 'AlphaPro.document'
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
28. juli 2008 - 14:15 #5
Nu har jeg lige prøvet bare at lave et simpelt PHP og VBscript dokument. Det kan WAMP godt køre. Så det må være noget med at den ikke kan finde og oprette AlphaPro.dokument, som jeg også skrev ovenfor...

Nogle idéer til hvordan jeg får den til at virke?
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
29. juli 2008 - 16:05 #6
Jeg fandt ud af at det var sikkerhedsinstillingerne i IE der lavede numre med mig!