Avatar billede mandenafguld Praktikant
27. juli 2008 - 20:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HP Recovery crasher

Halløj experter

Jeg har formateret min harddisk på min HP NX6310 med den medfølgende recovery partition.

Nu vil jeg gen-installere WIN XP, men installationen crasher! Er der nogen der har en idé til hvordan man løser det lille problem?
Avatar billede Jensen DK Novice
28. juli 2008 - 06:57 #1
Kan være at du mangler en SATA driver.
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2008 - 07:44 #2
Ram
Avatar billede mandenafguld Praktikant
28. juli 2008 - 11:25 #3
Det virker da lidt underligt at det er en driver eller et spørgsmål om RAM, da jeg gen-installerer via den medfølgende HP recovery partition??

Burde maskinen ikke have den fornødne hukommelse, til at bruge de programmer den er født med?

Den burde vel også have den driver der skal sørge for at installationen kan køre. Jeg kan jo ikke installere en driver nu da, harddisken er formateret!

Fejlmeddelelsen er at der opstår en fejl under udpakning! Nogle gange når programmet 25 % andre gange 90 %, men den crasher altid!
Avatar billede Jensen DK Novice
28. juli 2008 - 12:47 #4
Når HD er formateret så er sata driveren også væk, muligt at den ligger på din Recovery partition, men der kan godt være en fejl på din Recovery, så kan du henvende dig til prodocenten eller der hvor du har købt computeren og få en CD. måske for et lille beløb.
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2008 - 15:21 #5
"Burde maskinen ikke have den fornødne hukommelse, til at bruge de programmer den er født med?" Har du aldrig hørt om RAM der bliver defekte??
Avatar billede mandenafguld Praktikant
28. juli 2008 - 15:35 #6
Jo helgec, det har jeg. Men kunne du så ikke have taget dig den ulejlighed at skrive "defekt RAM"? Det ville give mere mening!

Jeg må igennem HP's kundeservice mølle, men ellers tak for hjælpen silbidor.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. september 2008 - 08:10 #7
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man lukker / giver point i sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar