Avatar billede louis1 Nybegynder
27. juli 2008 - 19:22 Der er 2 kommentarer

Billede indsat i word 2007 - vandmærke

Hej

Jeg har sat et billede in i et Word 2007 dokument og det skal fylde hele A4 siden. Herefter vil jeg indsætte en teksboks hvor der står Appendix D i en firkant oppe i højre hjørne.

Men billedet kan ikke ses gennem vandmærket. Hvordan gør jeg det.
Avatar billede hcma Novice
27. juli 2008 - 19:30 #1
er det billedet eller tekstboksen som er vandmærket ??
hvis det er tekstboksen, markeret du den, højreklikker -> formater tekstboks og foretager dine valg der (altså ingen fyldfarve)
Avatar billede louis1 Nybegynder
27. juli 2008 - 22:49 #2
Det skulle have været tekstboxen, som var vandmærket. Billedet er faktisk et foto af en gammel artikel og oppe i højre hjørne i en firkant lettere gråtonet skal der så stå Appendix D. Men jeg kan stadig ikke få det til at virke.